Wednesday 29 February 2012

terima kasih....

aku xtaw knp aku sedih sangat... dan aku xtaw knp perlu aku sedih...:'(
papewpon thanks buat some0ne yg pernah hadir dlm hd0p aku.... yg pernah bg semangat dekat aku... aku hargai sgt2 ... aku d0akan kaw bahagia dgn hid0p kaw... selama kitew knl kaw byk bg aku semangat ,kaw byk hepykan hd0p aku... aku xsangka akhirnyew aku akn rasa cm nie... aku xmembenci kaw ... ja0h skali menyimpan dendam pada kaw... aku taw setiap apew yg trjadi pasti adew hikmahnyew tersendiri... dan aku terima ...
bagi aku... ckup la melihat kaw bahagia.. aku xminta apa2 lgi... maafkan aku bila aku terpaksa ja0hkan diri aku dari kaw... maafkan aku kerna xdpat bertentang mata dgn kaw lgi... aku tk0t aku akan menangis d depan kaw... aku harap kaw maafkn segala kesalahan aku pada kaw...
jaga diri elok2 teman ku....
thanks for everything...:')

No comments:

Post a Comment