Saturday 25 February 2012

pengalaman ku....

assalamualaikum....
lame rasewnyew x update blog aku nih...maklumla aku buzy skit skunk hehew~~~
tapi aku tetap ingat pada blog kesayangan aku nih... haaa nk citew skit sal pengalaman aku duk dungun nih... aku stay at sanew dlm seminggu jew pasal aku bukew kedai at sanew... ala ekspo la an3... ermm na tgu port strategik uh pyh skit r...tpi insyaallah bersabar it0 separuh daripada iman.... nanti ade laaa rezki tu an2....haaa berbalik ctew aku tdi... na ckp best tu best jugak... kat snew kami hdup cm family derr... yela kan rakan niaga kan... tpi adew la dax poy0w gak r... hewhew~~~ kat sanew aku dpt kwn baru yg sp0rting der.. siap dpt adik angkat lgi uh... hahahaha.... glew r... adk akat aku tu bwu 18 tpi ad0i body cm 20 lbih suda... hahahah aku pgil dye pokdek...dye stay manir jew ... spek,kr0l,dewi,mmg sekepala lar dgn aku nih... hahaha... time keje  kew abis kejew ke mmg law kami jumpe aduhhh... riuh la .. cm ni r hd0p ibarat adik bradik la an... hepy jew taw.. yg xhepy plak aduhh last day tu air plak xdew na mandi at tandas uh... fuhh .. da la panas glew masew tuh... berpeluh-peluh wa ckp lu... :)
tpi nasib baik la ade akat angkat aku nih tumpang aku mandi at kdai dye kalaw x ish3.... pengsan da aku k0t.. yer la ma0 xpengsan da la pnas glew... hahahaha...
haa satu lgi... xdi sangka aku membazir duit der beli jam guess ahahhaah... eh adew aku kisah... duit aku an... ahahha ... ok ler stakat nih jew aku st0ry at k0wg k... fewnat derr na rehat dlu...
ikhlas dari ieda syieda: mmmmuuuaaahhhh !! hik3 ... >_<

No comments:

Post a Comment