Friday, 16 March 2012

siapalah sy d hati awak.... :')

awak....
sy sedar sapa diri sy...
awak...
sy telah cerminkan diri sy ni..
awak...
sy taw awak hanya menganggap tdak lebih dari kawan biasa...
awak...
sy hanya lah gagak d rimba
awak...
sy xmempunyai apa2...
yang sy ada hanya la rasa ini...
sy mmang xlyak dan xsesuai dgn awk..
awak...
sy telah sedaya upaya utk menganggap awk tidak istimewa d hati sy...
tapi sy xberdaya kerna hati kecil sy mengatakan sebaliknya...
awak..
semakin sy cuba melupakan awk..
semakin kuat sy mengingati awk...
entah kenapa sy pun xtaw....
awak...
sy tdak taw knp awk begitu dekat d hati ini..maafkan sy kerana menyukai awk..
awak...
berdosakah sy kerana menyukai awk??
andai ini ketentuan takdir Ilahi...
sy doakan awk berbahagia...
awak...
jika awk msih mengingati sy ..
andainya sy sudah tiada dlm dunia nih
sedekahlah Al-Fatihah bt sy..
tanda kite pernah kenal di dunia ini...
awak...
terima kasih sudi hadir dlm hdop ini..
walaupun utk seketika...
sy ttp rasa bahagia bile mengingati
detik2 itu...
walaupun kekadang sy berkecil hati dgn apa yg awk lakukan...
tapi sy tlah lupakan semua itu...
awak...
jasa dan budi awk tinggi d puncak gunung
tdak ada nilai utk sy membayarnya...
nak cari mmg xbertemu...
awak...
minta halal segala salah dan dosa sy...
selama masa sy bergurau dgn awk...
awak...
biarlah kisah2 silam menjadi kenangan akan sy simpan kemas dlm hati ini...
awak...
biarla sy terseksa..
biarlah sy derita..
aslkan awk bahagia...
aslkan sy tdak menganggu kehidupan awk lg...
asalkan awk xperlu melayan kerenah sy lgi..
awak....
sy doakan yg terbaik utk awk..
di Dunia mahupun di Akhirat..
Salam rindu d angin lalu buat mu syg..

Wednesday, 14 March 2012

kawan tikam kawan !!

haaa... ni aku xfaham kenapa perlu wujud org cmto?? bukan kew kwn tu perlu ade sifat ikhlas dan menerima antara satu sama lain?? ish3... dlu aku asyik dgr kwn2 aku jew yg kene.. now aku sendiri yg kene taw..
aku da berkwn dgn budak nih lama aww.. makan sepinggan,tido sebantal,gelak ketawa bersama dan mcm2 lg la yg kami lakukan bersama..tpi xsangke doe dye tikam aku dri blakang.. depan aku kemain lg ckp baek la apew la tu la tp kot blakang aku ish3...cam teeetttt!! ahahhaha...aku xpenah kata kt dye,aku xpenah care hal dye,aku xpenah peduli ape dye na bt pon lantak dye la an... tp dye tu cm xleh tgk aku senang..aib aku dye bkew tp aib dye aku jge..adil ke bg aku?? tp skang xlg..aku semakin benci org cm dye... aku xkan maafkan dye!!!ape?? dye bce blog aku?? terasa?? hey pegi mampos la kwn... adew ku kisah kew der.. aku da byk jg aty ko,jge aib ko tp ko fitnah aku,ko bruk an aku mcm2...!!! ko ingat skit xselamanya org akn berlembut dgn ko !! lama2 naek lemak r der.. ko kan perasan kurus... ko xngaku sala ko an... ko asyik tgk sala org jew.. bilew org ngata sal ko taw lak ko na mara an... cmto la perasaan org laen ko taw x!! ko mmg xde perasaan sbb aty ko cm btu karang ahahahhah!!! kalau ko baca blog aku nih ko na mara mara la ...aku pedulik apew.. ko dgr cni aku menyesal adew kwn cm ko... ko jenis manusia xpndai kenang budi org... satu demi satu aib ko aku akn buka ok... knp?? hahaha sbb ko bke aib aku,ko jth an aku.ko malu an aku dan ko na org yg rapat nan aku benci aku an... ko dengki nan aku sebenarnye doe.. ko dgr cni ko buat hdop aku cmni ko tgk la apew akn jd hdop ko nanti...
ni la org nyer... mintak maaf doe sbb trpaksa bt cmni... law aku xbt ko xkan sedar yg ko selalo bt jht kt org... bg aku ko bkn kwn aku lg.. terlalu byk ko bruk an aku,ko sakiti ati aku ... !!!!

Monday, 5 March 2012

sy heppy....:)

ingin sy katekan sy sedang happy skarang....
heee ~~~ sy xtaw knp sy happy... mgkin persekitaran kot... hahaha... xdela...
esok kedai bkew kt TER.. so law korang na jmpa sy dtg lew ok...>_< !!
org kata cinta itu buta kdang2 cinta itu pelik...
knp la sy boleh jadik camni erkkk??
apew2 pun sy sukew tgk kwn2 sy happy hewhew~~~.....
ish3.... tah papew an sy update blog sy ary nih...so korg jgn maroh neh2... smile always...
ini la pic sy yang koyaaaa ...
hahhaha...xaci maros >_< !!!