Thursday 16 February 2012

sampai bilew ...?? :'(

kali ni aku na luah an rasew sedih,kecewa,marah yg terpendam dlm aty aku... aku nih jagew aib org jugak walaupom org tu menyakitkan aku...org tu buat jahat at aku...kenapa aku yg menjadi mangse?? sedangkan aku xtaw apew2... kenape setiap kali aku mao bahagia adew halangan dlm hd0p aku?? aku mao hidup normal mcm 0rg laen gak..
first sekali aku da xdew ayah...aku anak yatim tapi kenape 0rg slaloo sakiti ati aku.. aku xde sapew2 da ats dunia ni melaen kan bff aku... mama?? abg?? huh... bkn aku na buruk an dye org.. tpi sekarang hanya aku yg merasa betapa peritnyew kalaw family itew xpeduli an itew...:'(
mama aku dulu rapat dgn aku tpi sejak abg aku balik semula dlm family aku... mama n abg slalo cri salah aku...
aku xtaw knp...abg aku kalaw ada masalah knp aku yg menjadi mangse?? knp??? :'(
aku adew hati dan perasaan... aku na hd0p bahagia...!!
ramai 0wg ckp aku beruntung sbb dpt apew sajew yg aku nak...yerr... aku ngaku aku adew segalanya...kete,umah, duit....
tapi sebenarnyew hd0p aku kosong xlengkap tanpa kasih syg... pada siape aku na mengadu?? xdew sapew na dgr luahan ati aku... dlm blog ni jew la aku mampu luah an... tl0ngla terima aku seadanya sebab aku xmampu menjadi 0rg laen.... dan aku open jew sapew2 mao jadi kwn aku... berkawan biar ikhlas kan...

aku adalah aku... aku syg kwn2 semua...:')

No comments:

Post a Comment