Tuesday 14 February 2012

mencintai x semestinya memiliki...:')

adew org ckp cinta tu derita adew lak org ckp cinta tu bahagia....bgi aku cinta tu same jew bahagia dan derita cuma atas diri itew je na ke xnak...kebahagiaan bole d cari.... kesengsaraan pun samew jugak....
aku taw bukan senang na dpt org yg btol2 terima itew seadanya....dan bukan senang na kecapi bahagia dengan mudah tanpa d uji.... aku na sangat bahagia cam owg laen...
tpi aku sedar diri aku...adew kew org yg btl2 terima aku seadanya...??
aku xnak la pisang berbuah dua kali...perit sgt aku rasakan.... dan aku xnak kehilangan org yg aku syg buat kali kedua...:'(
aku xdok niat sikit nk ckp nipu dgn sapew2...sehabis daya aku jujur dgn org...
andai adew salah aku pdmu maafkan diriku...aku hanya insan biasew...yg xpunya apew2...aku na bahagia cm owg laen gok...
aku hrap satu masew nanti aku dapat bahagia cam org laen jugak...:'(
ingat daku dalam doa mu...:')

No comments:

Post a Comment