Monday, 27 February 2012

aku dan kereta kesayanganku....

ish3.... rindu sungguh aku pada benda nim...
haa law na taw... aku rindu pada kereta kesayangan aku... walaupon buruk tapi aku timew seadanya... c0z kereta tue hadiah arijadi dari arwah ayah kesayangan aku... thanks ayah... c0z bgi hadiah yg begitu bermakna buat ida... wlaupun kini ayah suda tiada,namun ida akan tetap jaga kereta itu sama mcam ida pernah jaga ayah dulu... kereta it0lah byak berjasa pada ida... tempat ida suka,duka,enjoy semua adew.. ingat x lagi dulu masew mula ayah pernah tanya ida mau hadiah apew.. ida jwab ida mau handp0ne baru... tapi ayah bagi hadiah yg lebih bermakna lagi dari handp0ne... ayah suprise kan ida... masew tu ida btol2 xtaw yg ayah beli kan kereta tuk ida... tup2 tgok kat depan umah adew kereta.. ida ingat kan ayah beli kereta baru.. tapi ayah beli kan tuk ida.. gembiranya ida masew tu... wlaupun xde lesen lagi ayah tetap bgi jugak.. ayah bagi segalanya pada ida... ayah slaloo bgi apew yg ida nak.. ayah la slaloo d cc ida blew ida kesusahan... ayah slalo bela ida kalau adew yg menyakiti ida... ida xkan lupa jasa dan pengorbanan ayah... d saat ayah pergi.. ida sedih sgt sbb ida xnak kehilangan ayah yg sgt penyayang... ayah.. xkan pernah ada org lain yg dapat mengganti tempat ayah d ati ida... ida rindukan ayah.. ida rindu kan saat kitew berkumpul sekeluarga macam dlu...:'(
ayah... jika dapat masa d undurkan lagi... ida teringin membuat ayah bangga dgn ida.. ida nak sangat ayah bahagia... :(
tapi syang ayah pergi dlu meninggalkan ida... :'(
kini ida keseorangan ayah... mama dgn ida da xmcm dlu lagi.. tpi ida tetap syg mama... ida mtak maaf ayah jika selama ni ida byak buat ayah terluka... ida syg sgt ayah dan mama... ida akan jaga sebaik2 harta yang ayah tgal kan tuk ida... dan ida akn ingat pesan ayah.. jangan sekali2 bgi org pijak kepala kita... :')
i love u ayah ....
walaupon kereta ida xbesar cm kereta org laen..ida bersyukur dan akan jaga hadiah ayah dgn baek.. thanks for everything.. u r my hero dady...:')

No comments:

Post a Comment