Monday 13 February 2012

baby..baby...oh baby...

Ahahahah...tbe2 lak mari teringat satu kisah nih....
dulu aku pernah stay oversea la an.... juz 2 years....
alaaa pegy sane bukan stdy kot...mula2 juz na holiday jew...
pastu kebetulan uncle aku adew stdy at sanew....dyew syorkan aku amik english education....
aDUHHH..!! mula2 mlas gler aku na pegy...ye lah an stdy tempat mat saleh...manew la aku na pndai...haaaa...tu mula2 jew la an...blew da start sdty at ctu rasew hepy lakk...yg specialnyew bkn aku sowg jer budak malaysian at snew...adew lgy lar...hik2..!! dlm masew yg samew gak aku jgew baby taw... tp sorg jew la anak kwn uncle aku...ala dye stdy xdew mase na jagew anak dyew....so aku pom murah aty na jgew baby2 nih...coz aku an sukew budak2 hehehehe~~

yg nih namew nyew farhad ilham...comel kan?? ish3...manew aku xgeram beb...comel sgt ...sampai skarang aku masih lgi merinduinyew..yela an aku pernah jgew dyew..skang ni maybe dye da besar...heheheh


yg ini pulakk namew dyew putra darwish.... aku xjaga dyew tpi aku geramm sgt nan dyew..sebab dye hencem...haaa dye nim jual mhal glew at pompuan...so pompuan2 at luar sane uh kene hati2 ar law na maen nan dyew...hik3 !! nanti blew darwish da besar jgn hrp ler pompuan na ngorat dyew... darwish jual mhal...lalalalla...:D

No comments:

Post a Comment