Monday 13 February 2012

hd0p xslaloo indah....

hey guys...
assalamualaikum..
aku na ckp tentang aku pom bkn adew special pun sal aku nih...
aku juz simple gurl jerkk... hewhew ~~
ok2... aku start balik ok.. mgkin adew yg btol2 xkenal aku lg an...
nama aku ida (nama pnjang aku xyah taw ler)...
aku asl k.terengganu...(kg. losong dato amar)
aku anak bongsu dari 4 beradik...
aku sorg jerk pompuan....
aku jenis sukew berkawan...
sapew na kawan aku aku ok jew...
aku xmemilih pun dlm berkawan nih...
so jgn malu2 lar law na kawan nan aku..:D
aku sukew jalan2...
aku sukew lepak dgn kwn2...
aku sukew shoping...
mcm2 agy lar aku sukew...law gtaw pun sampai ble2 x an abis..:D
aku mudah tersentuh aty jika sesuatu perkara tu btl2 sedih bg aku...:'(
aku mudah tlg org...aku xley tgk kwn2 aku susa....
ermmm da lar tu...mls lak na taip byk2...hahaah
vavai u alls...<3<3

No comments:

Post a Comment