Friday 8 June 2012

aty ku sakit lagy ...

aku xtao lha na cakap apew lagy ...
aku syg someone nih ... tpi dye xabis2 sakiti aty aku ... aku cube mengalah dan buang ego aku ! demi hubungan kami tapi dye x amik p0rt lansung sal perasaan aku ...
aku memang syg dyew ....! kenapa semua nih trjadi pada aku ?? papew p0n aku red0 je lha ... if dye ade awek laen selaen dari aku .. aku berharap dye berbahagia dgn awek dye ... aku tao bkan senang na lupa kan oam yg itew syg ... tpi kitew mesti relakan dye pergi dari aty itew terus di sakiti ... aku xsalah kan dye dlm hal nim .. salah aku gop sbb x tye dye bt0l2 ...
aku tao aku bkn perfect p0m tuk dye ... dye b0le dapat yg lebih baek dari aku ...
tapi aku cuma nok kabo ke dye aku syg dye sgt2 sapa aku asew aty aku nih terluka mcm pisau ... :'(

No comments:

Post a Comment